reklama

mama s čiernym humorom,

Mama s čiernym humorom

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Obyčajné ráno, vonku teplo, tráva zelená,spal som dobré a moja noc nebola vôbec prebdená. Moju mamu som nikdy v živote nevidel, bol som v detskom domove, ale nevinne. Po 25 rokoch cez modernú technológiu Skype mi zrazú silno zvoní hovor, pozerám sa : nepoznám toho človeka, kto je to? Zdvihol som odvážne a vraví halooooo? a niekto na druhej strane zrazu: ahoj som tvoja sesternica. Ahoj!, ja jej na to. Sesternica mi hovorí: Mám tu pri sebe tvoju mamu, chcela by s tebou hovoriť. ja jej na to: fí ha tak dobré, musím sa upraviť. Matka však nevedela ako pracovať so skypom. Sadla si pred obrazovku a teda pred kameru. zazrel som ju. Bola celkom sympatická, ale nepoznal som ju. fajčila cigaretu ako dáma. Pomalé pohyby,vyfukovanie dymu, bolo takisto pomalé a mal to svoju gráciu. Mala na sebe Bielu blúzku a červenú šátku okolo krku. krátke mierne šedivé vlasy a celkom zdravé zuby. Matka spustila s typickým nosovým tónom: Hej! ta kde je ten moj syn.? Sesternica na to: Veď sa na teba teraz pozerá. A matka na to sa v obrovskom strihu dala do plaču a hovorí: Joooooooooooooooj ferečku moooooj, jak mne je smutno za tebou, koľko som sa naplakala. Mama sa dal do opetovného strihu na vážno: A ako sa ti darí, auto už máš, zarabáš dobre?, máš dosť peňazí. vieš ja som veľmi chorá, ani na lieky nemám a potrebovala by som - môžeš mi požičiať?

František Balog

František Balog

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mgr. art. František Balog a žijem pre umenie Zoznam autorových rubrík:  prózaSúkromnéPoetika

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu